خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

ویرایش مقاله انگلیسی علوم تربیتی

ویرایش مقاله انگلیسی علوم تربیتی

ادیت مقالات انگلیسی علوم تربیتی چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانسی توسط گروه علوم تربیتی پورتال پویان پذیرفته می شود.  ممکن است مقاله ای را در زمینه علوم تربیتی نوشته باشید اما مقاله انگلیسی شما به لحاظ گرامری و ساختار زبان انگلیسی اشکالاتی داشته باشد. برای رفع اشکالات گرامری مقاله انگلیسی علوم تربیتی خود می توانید از ادیتورهای دپارتمان علوم تربیتی پورتال پویان کمک بگیرید. همچنین ممکن است مقاله انگلیسی شما به علت اشکالات گرامری توسط مجله برگشت خورده باشد، در این حالت نیز می توانید کار ادیت گرامری مقاله انگلیسی خود را به ویراستاران دپارتمان علوم تربیتی پورتال پویان بسپارید.

پورتال پویان به این نکته مهم توجه دارد که آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند، بنابراین ویرایش مقالات انگلیسی علوم تربیتی توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی و حتی المقدور توسط مترجم هم گرایش با مقاله انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل سفارش از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. بخش راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را مشاهده نمایید.

ادیت مقالات انگلیسی علوم تربیتی از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه علوم تربیتی دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. علاوه بر این اگر مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان علوم تربیتی ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند. برای مشاهده توضیحات در این زمینه بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.