خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

خدمات پورتال پوبان برای رشته علوم تربیتی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی

اگر قصد ارسال مقاله علوم تربیتی به مجلات و کنفرانس های بین المللی را دارید و مقاله علوم تربیتی را به زبان فارسی نوشته اید، می توانید به کمک مترجمین علوم تربیتی پورتال پویان مقاله علوم تربیتی خود را از فارسی به انگلیسی ترجمه نمایید. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI و مقالات کنفرانسی توسط مترجمان علوم تربیتی پورتال پویان قابل انجام است. بدیهی است که ترجمه فارسی به انگلیسی متون علوم تربیتی باید توسط دانش آموختگان علوم تربیتی انجام شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های علوم تربیتی، ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های رشته علوم تربیتی و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی رشته علوم تربیتی توسط گروه مترجمان علوم تربیتی پورتال پویان انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیام کوتاه به اطلاع شما می رسد. جهت مشاهده هزینه ها، تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه سفارش ترجمه در چند مرحله وجود دارد.

پورتال پویان خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون تکنولوژی آموزشی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون آموزش و پرورش کودکان استثنائی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون برنامه ‌ریزی درسی، ترجمه فارسی به انگلیسی متون مدیریت آموزشی را به دانشجویان و اساتید رشته علوم تربیتی ارائه می نماید.

بخش ترجمه دپارتمان علوم تربیتی علاوه بر ترجمه مقالات فارسی علوم تربیتی، ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی علوم تربیتی و همچنین ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته علوم تربیتی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی علوم تربیتی و ویرایش مقالات انگلیسی علوم تربیتی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ویرایش مقاله انگلیسی علوم تربیتی

ویرایش مقاله انگلیسی علوم تربیتی

ادیت مقالات انگلیسی علوم تربیتی چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانسی توسط گروه علوم تربیتی پورتال پویان پذیرفته می شود.  ممکن است مقاله ای را در زمینه علوم تربیتی نوشته باشید اما مقاله انگلیسی شما به لحاظ گرامری و ساختار زبان انگلیسی اشکالاتی داشته باشد. برای رفع اشکالات گرامری مقاله انگلیسی علوم تربیتی خود می توانید از ادیتورهای دپارتمان علوم تربیتی پورتال پویان کمک بگیرید. همچنین ممکن است مقاله انگلیسی شما به علت اشکالات گرامری توسط مجله برگشت خورده باشد، در این حالت نیز می توانید کار ادیت گرامری مقاله انگلیسی خود را به ویراستاران دپارتمان علوم تربیتی پورتال پویان بسپارید.

پورتال پویان به این نکته مهم توجه دارد که آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند، بنابراین ویرایش مقالات انگلیسی علوم تربیتی توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی و حتی المقدور توسط مترجم هم گرایش با مقاله انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل سفارش از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. بخش راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را مشاهده نمایید.

ادیت مقالات انگلیسی علوم تربیتی از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه علوم تربیتی دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. علاوه بر این اگر مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان علوم تربیتی ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند. برای مشاهده توضیحات در این زمینه بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه انگلیسی به فارسی متن علوم تربیتی

ترجمه انگلیسی به فارسی متن علوم تربیتی

پورتال پویان خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی متون مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تکنولوژی آموزشی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون آموزش و پرورش کودکان استثنائی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون برنامه ‌ریزی درسی و ترجمه انگلیسی به فارسی متون مدیریت آموزشی را به دانشجویان و اساتید رشته علوم تربیتی ارائه می نماید.

ترجمه متون تخصصی علوم تربیتی با حفظ مفاهیم علمی را از بخش ترجمه دپارتمان علوم تربیتی پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) بخواهید. ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی علوم تربیتی شامل ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات علوم تربیتی، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های رشته علوم تربیتی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های علوم تربیتی و ترجمه سایر متون تخصصی انگلیسی رشته علوم تربیتی را به مترجمان علوم تربیتی پورتال پویان بسپارید.

بدیهی است که ترجمه انگلیسی به فارسی متون علوم تربیتی باید توسط دانش آموختگان علوم تربیتی انجام شود. این رویکرد باعث می شود که اصطلاحات علوم تربیتی از انگلیسی به فارسی درست منتقل شده و حاصل کار ترجمه ای سلیس، روان و قابل فهم از متن علوم تربیتی باشد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید.

بخش ترجمه دپارتمان علوم تربیتی علاوه بر ترجمه متون انگلیسی علوم تربیتی، خدمات ترجمه مقالات و متون فارسی رشته علوم تربیتی و همچنین خدمات ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی علوم تربیتی را نیز ارائه می دهد. برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علوم تربیتی و ویرایش مقالات انگلیسی علوم تربیتی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

مقالات ترجمه شده علوم تربیتی

مقالات ترجمه شده علوم تربیتی

 لیست مقالات ترجمه شده علوم تربیتی در ادامه همین صفحه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) ارائه شده اند. در لیست مقالات ترجمه شده علوم تربیتی می توانید عنوان انگلیسی مقاله علوم تربیتی، عنوان فارسی مقاله علوم تربیتی و سایر مشخصات مقاله علوم تربیتی اعم از ناشر و نویسنده مقاله علوم تربیتی، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله علوم تربیتی را مشاهده نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI علوم تربیتی می توانید چکیده انگلیسی مقاله علوم تربیتی و ترجمه فارسی چکیده مقاله علوم تربیتی را ملاحظه نمایید.

شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI علوم تربیتی یا اصل مقاله کنفرانسی علوم تربیتی را به صورت رایگان دانلود نمایید. پس از دانلود رایگان مقاله ISI علوم تربیتی و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله علوم تربیتی می توانید اقدام به خرید مقاله ترجمه شده علوم تربیتی نمایید.  برای خرید مقاله ترجمه شده علوم تربیتی روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله ترجمه شده علوم تربیتی مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده علوم تربیتی مورد نظر خود را دانلود نمایید.

این مقالات ترجمه شده علوم تربیتی به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Wordتایپ شده است. دانشجویان رشته  علوم تربیتی می توانند از فایل Word ترجمه مقاله علوم تربیتی در تحقیقات و پروژه های خود استفاده نمایند.

لینک دانلود مقاله ترجمه شده علوم تربیتی به همراه اصل مقاله انگلیسی برای شما ایمیل می شود. همچنین لینک دانلود محصولات خریداری شده از جمله مقاله ترجمه شده علوم تربیتی در ناحیه کاربری شما در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) فعال می شود.

علوم تربیتی

علوم تربیتی

خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج؛ بی تردید پایه های علمی و تحصیلی افراد در دوران پیش دبستانی و ابتدایی مدرسه شکل می گیرد. هر قدر به آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی توجه بیشتر و جدی تری معطوف شود تامین سرمایه های علمی، فرهنگی و انسانی برای آینده کشور بیشتر تضمین می شود. نتایج حاصل از تحقیقات رواشناسان و کارشناسان علوم تربیتی نشان می دهد که شخصیت اصلی انسانها در همین دوران شکل می گیرد و توجه به آموزش خواندن و نوشتن به کودکان دبستانی و پیش دبستانی کافی نیست. بلکه تدوین برنامه های آموزشی در چنین دورانی بسیار ضرورت دارد و نقش این دوران در تحکیم پایه و اساس تربیتی آموزشهای بعدی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

هدف رشته علوم تربیتی تعلیم و تربیت کودکان و هدایت آنها در مسیر درست رشد و شکوفایی است تا در آینده موجب رشد و بالندگی کشور گردند. گروه علوم تربیتی پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) تلاش می کند تا محیطی علمی و تجربی در خصوص آموزش و پرورش پیش دبستانی فراهم آورد.

فارغ التحصیلان رشته علوم تربیتی نقش های زیر را می توانند بر عهده بگیرند:

1- مربی دوره های پیش دبستانی (شیرخوارگاه ، مهدکودک، کودکستان و آمادگی)

2- کارشناس تهیه مواد و وسائل آموزشی و کمک آموزشی برای مراکز پیش دبستانی و دبستانی

3- آموزگار مدارس ابتدائی

4- مدیریت مدارس ابتدائی

5- مربی کاروزی دانشجویان تربیت معلم

6- تدریس در مدارس کودکان استثنائی ( در صورت گذراندن دروس اختصاصی و پایه و اصلی)

7- کارشناس و مربی آموزش و پرورش پیش دبستانی در دانشگاه

8- کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

9- کارشناس آموزش و برنامه ریزی سازمان بهزیستی

10- کارشناس وزارت آموزش و پرورش (دفتر آموزش ضمن خدمت، دفتر تحقیقات و برنامه ریزی درسی و مانند آن)

 

در ادامه با گرایش های رشته علوم تربیتی آشنا می شوید.